Välkommen till min nya blogg!

2007 åkte familjen längs Route 66 i en Chevrolet Impala 1959 - Kan rekomenderas

Hej och välkommen till min nya blogg.

Jag är en man mitt i livet som gillar roliga fräna grejer men som kanske är för andra helt onödiga men för mig ger lite extra innehåll i livet. Jag är en samlare en gammelbils entusiasm mm mm. Jag samlar på en hel del bl.a gamla lås mest Polhemslås före 1850, lite Elvisprylar, autografer, Chevrolet 1959 die cast, gamla råttfällor, indianprylar, mm, mm. Samlandet och intresset av indiansaker har resulterat i ett museum www.indianmuseum.se
Jag kommer lägga upp lite prylar som jag har till salu också som kanske intresserar andra. Mina intressen är också NASCAR, 50-tals bilar, slädhundar.

Kommentarer
Postat av: Christer Lundberg

Samlar du på Polhemslås eller?

Jag hittar inget på din hemsida!



Christer

2009-10-10 @ 14:02:59
Postat av: Lars Skye

Byter Du namn på bloggen i år när du fyller 51,

Fniss

2010-03-06 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0